Vrácení zboží do 14 dnů a reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.

V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Protože Vám chceme proces zjednodušit, můžete zboží rychle vrátít na naše náklady. Pomocí kódu, který nadiktujete v Zásilkovně. Pobočka si vytiskne štítek a zboží vrátí na domovskou pobožku v Hořicích. 

Kód pro zpětnu zásilku: 97539906

Podmínky pro odstoupení od smlouvy:

  • Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit.
  • Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.

 

Reklamace

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku. Případně jste obdrželi defektní výrobek, kontaktujte mě prosím e-mailem info@gripworks.cz nebo mi zavolejte na: 799 796 249. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

Doprava zboží bude řešena stejně, jako při vrácení ve 14 denní lhůtě, tedy pomocí kódu, který nadiktujete v Zásilkovně. Pobočka si vytiskne štítek a zboží vrátí na domovskou pobožku v Hořicích. 

Kód pro zpětnu zásilku: 97539906

Zpět do obchodu